НАЈНОВО

Занимливости

Кој европски град е најстресен за возење?

Возењето автомобил може да биде многу забавно, но често е заморно, досадно или дури и стресно.

Со цел да откријат колку може да биде стресно возењето, на страницата DiscoverCars, тие истражуваа во кои градови во Европа би можеле да бидат најстресни за возење, врз основа на податоците за отчукувањата на срцето на возачите.

Најстресните градови за возење
Возачите исто така го снимиле своето патување на камера на шофершајбната за да покажат во кој дел од градот се возат. Резултатите беа фасцинантни, а Загреб се покажа како најстресниот град за возење, веднаш до Виена.

Треба да се напомене дека градовите кои беа проучувани ги вклучуваат: Копенхаген (Данска), Даблин (Ирска), Рејкјавик (Исланд), Стокхолм (Шведска), Талин (Естонија), Виена (Австрија) и Загреб (Хрватска).

Покрај мерењето на отчукувањата на срцето, истражувачите користеле и информации од онлајн платформите како Reddit и форумите за патувања за да видат што велат луѓето за условите на патиштата, паркирањето и како е да се вози во секој од овие градови.

Загреб

Загреб постигна највисок резултат за стрес од сите градови што ги вклучивме во вториот дел од студијата. Разликата помеѓу нивниот просечен пулс во возење и нивниот просечен пулс во мирување беше 25,5. Највисокиот пулс на возачот додека возел бил 115 отчукувања во минута, во споредба со најнискиот пулс во мирување од 75 отчукувања во минута. Сите отчитувања на отчукувањата на срцето на возачот беа во нормален опсег, но највисокиот пулс во мирување беше 94 отчукувања во минута, што е високо.

Возачите во Загреб велат дека шпицот носи сообраќајни гужви, а сообраќајниот метеж го отежнува патувањето низ градот наутро и доцна попладне. Главните сообраќајници како што е авенијата Загребачка со два коловоза се особено фреквентни. Локалните жители и посетителите исто така коментираа за тешкотијата да се најдат паркинг места во центарот на градот.

Сепак, истражувачите забележуваат дека ако сакате да избегате од градот и да најдете мир и тишина, можете да возите до Сљемен за само половина час. Во лето, ова е прекрасно место за уживање во пешачките патеки низ шумата – а во зима можете и да скијате. Гледајќи од врвот на планината, можете да видите прекрасен поглед на пејзажот и не толку далечните покриви на Загреб.

Виена

Со највисока оценка за стрес, австриската престолнина го дели првото место со Загреб, каде разликата помеѓу просечниот пулс на возачите за време на возење и во мирување беше иста 25,5. Возачот во Виена имал еден од највисоките отчукувања на срцето додека возел во студијата, достигнувајќи 130 отчукувања во минута.

Еден аспект на возењето во Виена кој може да биде постресен од возењето на друго место може да бидат трамваите, кои имаат првенство на минување и речиси секогаш имаат предност над другите возила. Тесните улички на овој историски град исто така не се дизајнирани за автомобили и може да изгледаат особено алармантно за возачите кои се навикнати да имаат повеќе простор.

Даблин

Следен е Даблин, Ирска, каде оценката за стрес беше 9,5. Додека отчукувањата на срцето на возачите достигнаа 130 отчукувања во минута додека возат (исто како и возачот во Виена), тие исто така достигнаа највисоки отчукувања на срцето во мирување од сите наши возачи со 126 отчукувања во минута.

Некои велат дека најлошото нешто во возењето во Даблин е стоење во редица. Возачите укажуваат и на големиот број сообраќајници со една лента, што може да биде една од причините за застојот што го опишуваат.

Копенхаген

Данската престолнина е на четвртото место, со рејтинг на стрес од 7,5. Најбрзиот пулс на возачот додека возел бил 85 отчукувања во минута, што е побавно од многу други резултати. Нивните отчукувања на срцето не се разликуваа толку многу како многу други возачи и генерално беа ниски и во нормала.

Возачите велат дека, како и многу други историски европски градови, паркирањето во центарот на Копенхаген е тешко да се најде – и прилично скапо. Многу локални жители претпочитаат да паркираат надвор од центарот на градот, а потоа да земат јавен превоз до крајот на патот.

Рејкјавик

Главниот град и најголемиот град на Исланд е следниот најстресен град за возење, според едно истражување. Пулсот на возачот достигна 97 отчукувања во минута додека возел највисоко, што е далеку пониско од некои други резултати. Оценката за стрес за Рејкјавик беше 5,5. Сите резултати на отчукувањата на срцето на овој возач беа во типичниот опсег, но доста ниски, станувајќи малку повисоки за време на возењето, што укажува на малку зголемен напор.

Возењето во Исланд може да варира. Поплочените патишта во урбаните средини се многу добро одржувани, но надвор од градовите, ќе најдете повеќе неасфалтирани патишта со чакал – и ако другите возачи се движат брзо, може да се најдете испрскани со чакал. Но, во Рејкјавик, патиштата се прилично тивки дури и за време на шпицот – иако паркирањето во центарот на градот сè уште може да биде тешко да се најде.

Стокхолм

Шведската престолнина се рангираше на шестото место, со оценка 3,5, што го прави втор најмалку стресен град за возење. Срцевиот ритам на овој возач достигна 121 отчукувања во минута на највисоката точка, значително побрзо од најниското пулсирање при возење од 60 отчукувања во минута.

Стокхолм не се смета за стресно место за возење. Но, една од причините зошто на возачите понекогаш е малку стресно пловидбата низ шведската престолнина е тоа што обиколницата во Стокхолм сè уште е во изградба. Овој систем ќе вклучува тунели до 100 метри под нивото на земјата и би требало да одземе голем сообраќај од патиштата – но проценките сугерираат дека ќе биде завршен во 2030 година.

Талин

На последното место, на листата на најмалку стресен град за возење е Талин, главниот град на Естонија. Нашиот возач овде имаше многу мала разлика помеѓу отчукувањата на срцето додека возеше и одмараше, така што податоците всушност резултираа со рејтинг на стрес -1. Една од причините за тоа е тоа што, покрај релативно бавниот максимален пулс додека возеа со 87 отчукувања во минута, тие исто така имаа и малку поголем пулс во мирување, достигнувајќи 95 отчукувања во минута.

Возачите велат дека строгите сообраќајни закони во Естонија помагаат возењето овде да биде побезбедно и попријатно. Патиштата во Талин се опишани како во добра состојба. Сепак, како и секој друг град, сообраќајот во сообраќаен шпиц може да го отежне движењето.

Поврзани новости