Купување на облека и мебел, до набавка на секојдневни домашни производи на интернет стана модерното секојдневие во кое живееме. Несомнено Корона вирусот однесе и донесе нови трендови, а еден од нив е ваквиот начин на пазарење.
Македонците се едни од водечките купувачи онлајн во Западен Балкан, со најмногу пари потрошени во Холандија, со износ од 27 милиони евра, додека во Луксембург е направена најниската просечна трансакција. Лани Македонците најмногу купувале производи од Холандија, Обединето Кралство и Унгарија. Во овие држави инкасирале 77 милиони евра.
Ова го покажуваат податоците на Анализата изработена од Агенцијата за е-трговија на Македонија, објавена од страна на Народната Банка.
Според доставените податоци, Македонците најмногу електронски трансакции имаат извршено за одмори и патувања, а тоа ги покажуваат вкупните потрошени средства во Грција од 81,6 отсто.
Дека македонските граѓани се повеќе пазарат преку интернет покажува и податокот во кои стои дека во 2023 година, тие за вакви трансакции платиле 25 отсто повеќе во споредба со претходната година.
Несомнено интернетот не насочи кон менување на навиките и воспоставување на поинаков начин на живот. Купувањето онлајн овозможи на дланка да ни бидат достапни сите производи, дотолку што со еден клик и едно пишување на податоци од платежната картичка, производите да стигнат до нашата домашна адреса.