Патувањa

Нови правила за туристите – над 40 лични податоци за резервација и сместување

Од 2 декември, хотелите и туристичките компании во Шпанија ќе мора да собираат многу подетални информации од своите гости при резервација на сместување или изнајмување на возила.

Ова е дел од новата регулатива што шпанските власти ја претставија како алатка за борба против организираниот криминал, но која предизвика силни реакции во туристичката индустрија.

Според новите правила, од туристите ќе се бара да достават повеќе од 40 различни лични податоци при резервација на сместување, додека оние кои изнајмуваат возила ќе мора да споделат над 60 информации. Покрај веќе задолжителните податоци како име, број на пасош или лична карта и е-пошта, туристите сега ќе треба да наведат и адреса на живеење, телефонски број, податоци за начинот на плаќање, како и информации за роднинските односи со лицата што патуваат во истата група, пренесува Euronews.

Собраните податоци ќе се складираат на платформа под надзор на шпанските безбедносни служби. Туристичките субјекти што нема да ги почитуваат овие нови мерки ќе се соочат со казни до 30.000 евра, што дополнително ја зголеми загриженоста кај хотелиерите и туристичките агенции.

Што велат туристичките компании?
Претставниците на туристичкиот сектор изразија незадоволство од новите правила, потенцирајќи дека ваквиот начин на собирање податоци може да го наруши искуството на гостите и да ги одврати некои туристи од посета на Шпанија.

Властите, пак, тврдат дека овие мерки се неопходни за зголемување на безбедноста и намалување на криминалните активности низ земјата, вклучувајќи ги и островските дестинации како Балеарските и Канарските Острови.

Како ова ќе влијае на туристите?
ЦЕХАТ (Конфедерација на хотелски асоцијации во Шпанија) предупредува дека новите прописи ќе значат посложени административни процедури, што ќе го компромитира искуството на посетителите. Туристичките агенции сметаат дека овие процедури ќе ја загрозат приватноста на туристите и ќе додадат административен товар што тешко ќе се надомести.

Исто така, се очекува да се зголеми работното време на хотелскиот персонал, што може да доведе до повисоки цени за туристичките услуги.

Европското здружение на туристички агенти и туроператори (ECTAA) и шпанската група на туристички агенции ACAVE предупредуваат на „сериозни последици за европскиот туристички пазар и заштитата на личните податоци на патниците“.

Поврзани новости