НАЈНОВО

АвтомобилиЖивот

Новиот Porsche Cayenne: Повеќе луксуз и повеќе перформанси

Porsche темелно го усоврши својот успешен луксузен теренец. Новиот Cayenne дебитира со високо дигитализиран дисплеј и концепт за контрола, нова технологија на шасија и иновативни високотехнолошки карактеристики. „Тоа е една од најобемните надградби на производите во историјата на Porsche“, вели Мајкл Шацле, потпретседател на производната линија Cayenne.

Porsche фундаментално ја промени третата генерација на Cayenne со сеопфатни промени во погонската група, шасијата, дизајнот и опремата. Ова дополнително ги прошири не само перформансите на патот и надвор од патот, туку и луксузниот секојдневен комфор.

HD Matrix LED фаровите обезбедуваат осветлување на патот приспособено на секоја ситуација во возењето, системот за квалитет на воздухот ги филтрира загадувачите од воздухот во внатрешноста, а за прв пат во Cayenne, совозачите имаат свој инфозабавен дисплеј – за проследување видеа за време на патувањето, на пример. Со својот екстензивно надграден дизајн и помоќниот опсег на мотори, Cayenne го нагласува своето тврдење дека е најспортски автомобил во својот сегмент.

Дигитализиран и фокусиран на возачот
Porsche има интегрирано целосно ревидиран концепт на дисплеј и контрола во новиот Cayenne. Новото Porsche Driver Experience, првпат претставено во Porsche Taycan, се фокусира на оската на возачот и ја оптимизира работата. Функциите што возачот ги користи често се наоѓаат директно на или веднаш до воланот.

На пример, рачката која се наоѓа лево зад воланот сега има дополнителни функции за управување со системите за помош на возачот. Рачката на менувачот на автоматскиот менувач во новиот Cayenne сега е на контролната табла. Ова создава простор во новата централна конзола за прегради за складирање и голем контролер за климатизација во елегантен дизајн на црн панел. Големите, лесно достапни контроли во комбинација со механички прекинувачи за климатизација и контролер за јачина на звук обезбедуваат оптимална оперативност и префинет изглед. Клучна карактеристика на новото Porsche Driver Experience е правилната рамнотежа помеѓу дигиталните и аналогните елементи.

За прв пат, редизајнираниот кокпит на Cayenne вклучува целосно дигитална 12,6-инчна табла со инструменти со таканаречен заоблен и слободно поставен дизајн и варијабилен екран. Оптимизиран head-up дисплеј е достапен како опција.
Стандардниот 12,3-инчен централен дисплеј на Porsche Communication Management (PCM) хармонично се интегрира во новата контролна табла и обезбедува пристап до сите релевантни функции на возилото. Обезбедени се домашни апликации како Spotify® и Apple Music® за оптимизирање на поврзувањето во новиот Cayenne.
Екранот од 10,9 инчи сега е достапен за прв пат за совозачката страна. Ова го збогатува искуството во возењето на совозачот со прикажување податоци за перформансите, обезбедување посебен пристап до контролите на системот за инфозабава и, во зависност од пазарот, опција за проследување видео содржини на патот. Специјалната фолија гарантира дека возачот не може да го види овој дисплеј.

Рафиниран дизајн, иновативна технологија за осветлување
Новиот Cayenne сега има особено експресивен изглед. Новиот преден дел во комбинација со посилно заоблени крила, нова хауба и технички привлечни фарови ја нагласуваат ширината на возилото. Проширената палета на бои со три нови бои, лесните спортски пакети заштедуваат до 33 килограми за Cayenne Coupé и новата широка палета на тркала од 20, 21 и 22 инчи овозможуваат индивидуално и динамично конфигурирање на новиот Cayenne.

Матрикс LED фаровите сега се стандардни во новиот Cayenne. HD Matrix LED фаровите се нова опционална карактеристика. Со два модула со висока дефиниција и повеќе од 32.000 пиксели по фар, нивната иновативна технологија ја блокира светлината на долгото светло до другите возачи за да не ги заслепува. Светлината на модулите може да се регулира во повеќе од 1.000 чекори во зависност од ситуацијата на возење. Прилагодените режими на светло ја зголемуваат безбедноста и удобноста во различни ситуации на возење.

Porsche воведе и систем за квалитет на воздухот во новиот Cayenе. Стандардно, возилото користи предвидливи податоци за навигација за да открие влезови во тунелот што се приближуваат и автоматски ја активира рециркулацијата на воздухот. Изборно, сензорот го детектира нивото на ситни честички прашина во воздухот и го поминува низ филтерот за ситна прашина повеќе пати доколку е потребно. Понатаму, јонизаторот отстранува многу бактерии и загадувачи од воздухот, што е особено корисно за оние кои страдаат од алергија.

Зголемен опсег помеѓу удобноста на возењето и перформансите
Porsche сега го опремува Cayenne фабрички со челична пружинска суспензија, вклучително и Porsche Active Suspension Management (PASM). Новите амортизери со технологија со 2 вентили, а со тоа и одделните фази на враќање и компресија овозможуваат оптимизирани перформанси во сите ситуации на возење. Конкретно, удобноста при бавни брзини, управувањето при динамично свиоци и поддршката на теренот и тркалањето се значително подобрени. Возачкото искуство може дополнително да се подобри со новата адаптивна воздушна суспензија со технологија со 2 комори и 2 вентили. Ова го подобрува возачкото искуство со карактеристика на мека суспензија, го стабилизира возилото и го поедноставува управувањето на пат и надвор од патот – во споредба со стандардната суспензија и со претходникот. Во исто време, адаптивната воздушна суспензија ја подобрува прецизноста и перформансите на возењето и ги намалува движењата на телото во динамични ситуации на возење. Суспензијата исто така нуди уште поостра диференцијација помеѓу режимите на возење Normal, Sport и Sport Plus.

Хибриден модел со поголема моќност и електричен досег до 90 километри
Во Европа, новиот Cayenne дебитира со три различни верзии на мотори. Четирилитарскиот V8 битурбо мотор развиен од Porsche го заменува претходниот V6 мотор во новиот Cayenne S. Максимална моќност од 349 KW (474 КС) и вртежен момент од 600 Nm – 25 kW и 50 Nm повеќе од неговиот претходник. Поради тоа забрзува до 100 km/h за 4,7 секунди. Максималната брзина е 273 km/h.
Основниот модел на Cayenne доаѓа со оптимизиран трилитарски V6 турбо мотор. Сега генерира 260 kW (353 КС) и 500 Nm, што е за 10 kW (13 КС) и 50 Nm повеќе од претходно.

Шестцилиндричниот мотор, исто така, ја формира основата за погонската група на Cayenne E-Hybrid. Во комбинација со нов електричен мотор кој е подобрен за 30 kW до 130 kW (176 КС), комбинираната моќност се зголемува на 346 kW (470 КС).

Опремен со високонапонска батерија со зголемен капацитет од 17,9 kWh на 25,9 kWh, во зависност од нивото на опремата, сега е возможен чисто електричен опсег според WLTP до 90 километри.
Новиот вграден полнач од 11 kW сега го скратува времето на полнење на соодветен извор на енергија на помалку од два и пол часа и покрај зголемениот капацитет на батеријата. За време на патувањето, оптимизираните е-хибридни режими на возење ја зголемуваат ефикасноста на возилото.

Надвор од ЕУ, Turbo GT дизајниран за максимални перформанси на пат е сè уште врвен модел во гамата на Cayenne на повеќето пазари на Porsche. Достапен е исклучиво како купе и има придобивки од сите оптимизации и иновации на серијата модели. Дополнително, моќноста на четирилитарскиот V8 битурбо мотор на Turbo GT е зголемена на 485 kW (659 КС). Cayenne Turbo GT забрзува од нула до 100 km/h за 3,3 секунди, со максимална брзина од 305 km/h.

Поврзани новости