Ажурирањето на стратегијата на Mercedes од 2022 година вклучуваше и најава на компактен седан сличен на CLA. Овој модел би требало да започне со производство во 2024 година во фабриката Кечкемет во Унгарија по инвестиција од 1 милијарда евра.
На прашањето од Automotive News Europe дали компактните автомобили сè уште имаат иднина во линијата на Mercedes, бидејќи таа се стреми да стане уште понапредна, извршниот директор Ола Калениус рече: „Краткиот одговор е да. Но, ние ќе се фокусираме на моделите за кои веруваме дека се најуспешни на светско ниво. Подоцна оваа година би можеле дури и да најавиме како би изгледала таа иднина“.
Претстојниот мал автомобил ќе биде првиот што ќе биде поставен на новиот Mercedes Modular Architecture (MMA). Оваа замена на CLA ќе биде една од четирите членови на класата „Entry Luxury“ бидејќи германскиот производител има за цел да отфрли три од неговите сегашни компактни возила. Гласините велат дека хечбекот од A-Класа, седанот од A-Класа и миниванот од B-Класата заминуваат, оставајќи ги само CLA, CLA Shooting Brake, GLA и GLB.
ММА платформата е наменета за електрични возила
Овој нов бран на компактни автомобили се очекува да дојде со повисоки цени, а истовремено да ја „подигне технолошката супстанција“. Последниот дел се однесува на нова архитектура на софтверот MB.OS и усвојување на иновации од програмата Vision EQXX. Иако Mercedes останува посветен на компактните автомобили, 75 отсто од неговите вкупни идни инвестиции се резервирани за поголеми возила (од C-Класа па нагоре), бидејќи тие имаат повисоки профитни маржи.
Додека сегашните GLA и GLB имаат електрични еквиваленти, тоа не е случај за CLA. Ситуацијата треба да се промени со наследникот бидејќи платформата MMA ќе биде првенствено за електрични модели. Ако се верува на неодамнешниот извештај, Mercedes ќе почне постепено да го исфрла брендот „EQ“ од своите модели со нулта емисија на штетни гасови веќе во 2024 година. Првиот ќе биде или автомобил базиран на ММА или електрична G-Класа.
Како последна забелешка, новиот извештај вели дека Mercedes подготвува „бејби G-Класа“ на истата архитектура ММА за 2026 година со мотори со согорување и електричен погон.